26/04/2018

MID SUMMER NIGHT PUBQUIZ op 20 juni a.s. Over een aantal weken staat er weer een PUBQUIZ op het programma. PINK RIBBON is dit jaar weer gekozen als goed doel.
Leo Swaans zal ook nu weer als een bevlogen quizmaster de pubquiz gaan leiden. Het worden weer vragen die een brede kennis verlangen; geschiedenis, muziek, culinair, wetenschap, sport etc. Je moet echt van alle markten thuis zijn om een topscore te halen. Maar het gaat vooral om het meedoen. Dus schrijf je in met een team van vrienden, familie, buren, collega's, sportmaatjes.........
Graag zien we jullie in grote getale verschijnen op 20 juni in De Waegenburchtzaal bij Partycentrum Wijnand van Delft vanaf 19.30 uur.

SCHRIJF JE IN BIJ SACHA@BURGENCO.NL o.v.v. JE TEAMNAAM

€10 p.p. overmaken naar Stichting Lionsclub Drunen Langstraat NL 54 RABO 0149 5514 52

/sites/lions.nl/files/domains/119/documents/Poster%20Pubquiz%2020-6-2018.pdf