In Drunen zijn veel mensen die een fiets hebben gewonnen via de Postcodeloterij.  Ook klanten van de voedselbank in Heusden vielen in de prijzen. Zij konden een fiets krijgen die door Lionsleden uit Drunen na een spontane actie zijn verzameld. Meer dan 6o fietsen werden opgehaald. Vijf nieuwe fietsen en de overige tweedehands fietsen. Een aantal daarvan moesten worden gerepareerd.
De afgelopen weken hebben leden van de Diamantgroep uit Tilburg , de zogenaamde “Tilburg at Work/18k” alle fietsen opgeknapt en zijn afgelopen week de laatste fietsen uitgereikt. De mensen van “Tilburg at Work” volgen een opleiding tot fietsenmaker en vonden dit een mooi project om voor niets aan mee te werken! Ook zijn er nog fietsen die teveel mankementen hadden. Die fietsen gebruikt Vluchtingenwerk uit Drunen voor onderdelen om fietsen op te knappen die ze soms via het politiebureau ontvangen. Het betreft hier weer om fietsen die gevonden zijn en nooit zijn opgehaald.