11/07/2017

Op de foto ( van links naar rechts) ; Jeanine van der Velden ( Durea), Charlotte Bol ( President Lionsclub Drunen-Langstraat) en gerard-Jan van Blokland ( Algemeen Directeur Durea) met de cheque voor Stichting Pink Ribbon.

De Lionsclub Drunen-Langstraat organiseert elk jaar leuke en gezellige pubquiz nights om geld op te halen voor goede doelen. De Midsummernight Pubquiz van 21 juni 2017 stond in het teken van Pink Ribbon. Een organisatie die Durea een warm hart toedraagt. Dit jaar werd namelijk de 10e editie van de Durea wandeltocht voor Pink Ribbon gelopen. Omdat de pubquiz in het teken stond van dit goede doel had Durea zich wederom met teams ingeschreven. De Lionsclub Drunen-Langstraat waardeert dit enorm. Er is op 11 juli een cheque van €1.250.- overhandigd wat ten goed komt aan Pink Ribbon.