Op 21 mei 2017 organiseerden de Lionsclubs uit Heusden en Drunen-Langstraat voor de eerste keer een autorally voor classic cars en bijzondere voertuigen. We willen van de autorally een jaarlijks evenement maken. Dat is onze insteek en daar gaan we voor!

Lionsclubs zijn zogenaamde serviceclubs. De Lionsleden zetten zich belangeloos in voor het goede doel.  Voor deze rally hebben twee Lionsclubs besloten om samen te werken om zo een beter resultaat te behalen. Met de opbrengst van de eerste autorally worden ongeveer 20 mensen met een beperking de mogelijkheid geboden om  veilig paard te rijden. Stichting Paardensport Gehandicapten Langstraat e.o. is de organisatie met enthousiaste vrijwilligers die dit realiseert.

Voor meer informatie: www.heusdenlangstraatrally.nl en www.spglangstraat.nl

video-impressie: